تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

صیدگاه های مشترک خوزستان و بوشهر تعیین تکلیف می شوند
تعیین حد و مرزهای آبی صیدگاه های مشترک استان خوزستان و بوشهر یکی از مهم ترین موضوعات مورد بررسی طی سفر فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران به خوزستان بوده است.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، سرهنگ هادی دیده ور، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران طی سفر به استان خوزستان با مدیرکل شیلات خوزستان در خصوص مشکلات و راهکارهای افزایش توان یگان حفاظت منابع آبزیان تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه، معاونت های صید و بنادر و ماهیگیری، برنامه ریزی و توسعه منابع، رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی و معاون فرمانده یگان شیلات خوزستان نیز حضور داشتند.

براساس این گزارش، تعیین حد و مرزهای آبی صیدگاه های مشترک استان خوزستان و بوشهر یکی از مهم ترین موضوعات مطروحه در این جلسه بود و مقرر شد معاونت صید استان در این خصوص ضمن رایزنی با همتای خود در استان بوشهر راهکارهای لازم را ارائه و حل مسئله نمایند.

همچین، وی در ادامه از سه پایگاه حفاظت منابع آبزی شیلات در سجافی، شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) بازدید و با پرسنل این پایگاه ها دیدار و گفتگو نمودند.

گفتنی است، از دیگر برنامه های فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران دیدار با جانشین مرزبانی استان خوزستان در خصوص تعامل و همکاری میان یگان حفاظت منابع شیلات استان خوزستان و مرزبانی استان خوزستان بوده است.

تصاویر مرتبط

۱ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۱۲
تعداد کلیک: ۳۰۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500