تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برنامه های اداره کل شیلات خوزستان در دهه مبارک فجر ارائه شد
در آستانه فرا رسیدن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ستاد برگزاری برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر در اداره کل شیلات خوزستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، این ستاد به ریاست مدیر کل شیلات خوزستان و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این اداره کل، معاونت های تخصصی، رئیس اداره حراست، سرپرست اداره روابط عمومی و هماهنگی امور شهرستان ها و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

در همین راستا، اعضای این ستاد ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری هر چه با شکوه تر ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام نمودند.

براساس این گزارش، اهم برنامه های دهه مبارک فجر در این اداره کل را می توان غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، دیدار با حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، رژه شناورهای صیادی در بندر امام خمینی (ره)، برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی ( مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی)، رونمایی از کتاب دوزبانه (فارسی- انگلیسی) با عنوان "شناسایی ماهیان دریایی دورریز در صیدگاه های استان خوزستان "،  برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و اهدای جوایز ، آذین بندی و نصب بنر در فضای اداره کل و تبلیغات در شبکه های اجتماعی برشمرد.

۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۱۴
تعداد کلیک: ۴۰۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500