تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام تبریک مدیر کل شیلات خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر
مدیر کل شیلات خوزستان، طی پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، متن پیام فتح اله ابوعلی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

انقلاب  سال ١٣٥٧، طلوع عصری زرین در سرگذشت مردمانی ست که باور کردند پیشرفت و سعادت جز با رهایی از بند استبداد، میسر نیست. مسیری که متولد شد و با درایت بنیانگذار و رهبر عظیم الشانش انفجار نور لقب گرفت تا جهانیان بدانند که ظلمت هرگز پایدار نخواهد ماند، به خصوص در سرزمینی که مردمانش قلب‌هایی به زیبایی و روشنی الماس دارند.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصههای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد. از این رهگذر، صنعت شیلات نیز تحولات زیادی را تجربه کرده است. امروز در جای جای میهن عزیزمان؛ از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، کارکنان کمر همت به آبادانی، رشد و توسعه این صنعت بسته اند تا براساس وظیفه ملی، با تلاش و همدلی در کنار هم آینده بهتری را برای کشورمان رقم زنند.

اینجانب با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز چهل و سومین بهار پیروزی به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور و غیور استان خوزستان، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از مردم غیور، آگاه و قدرشناس استان به ویژه کارکنان، جامعه آبزی پروری و صیادی، اتحادیه ها و تعاونی های شیلات خوزستان دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب، ضمن پاسداشت آرمان های متعالی اسلام و انقلاب، اقتدار و عزت ایران سرافراز را همچون سال های گذشته به نمایش بگذارند. سلامتی، عزت و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸
تعداد کلیک: ۴۹۰

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500