تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی ISO 9001 و14001 ISO برای مدیران و کارشناسان شیلات خوزستان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان کارگاه آموزشی نگرش سیستمی و مدیریت فرآیند ISO9001 و کارگاه آموزشی شناسایی و ارزیابی جوانب و آثار زیست محیطی ISO14001 طی دو روز در شیلات خوزستان برگزار شد . اصلاح ساختار سازمانی بر اساس نقش فرآیندها ، کاهش هزینه و زمان برای رسیدن به اهداف مورد نظر با استفاده بهینه از منابع ،اصلاح ساختار سازمانی بر اساس نقش فرایندها و کسب نتایج صحیح از اجرای آن را می توان از مهمترین اهداف برگزاری کارگاه آموزشی ISO9001 ذکر کرد . همچنین در کارگاه آموزشی ISO14001 نیز روشهای شناسایی انواع جنبه های زیست محیطی و اثرات آنها و نحوه تاثیرگداری ، کنترل و ارزیابی این جنبه ها برای شرکت کنندگان تدریس شد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان کارگاه آموزشی نگرش سیستمی و مدیریت فرآیند ISO9001 و کارگاه آموزشی شناسایی و ارزیابی جوانب و آثار زیست محیطی ISO14001 طی دو روز در شیلات خوزستان برگزار شد .
اصلاح ساختار سازمانی بر اساس نقش فرآیندها ، کاهش هزینه و زمان برای رسیدن به اهداف مورد نظر با استفاده بهینه از منابع ،اصلاح ساختار سازمانی بر اساس نقش فرایندها و کسب نتایج صحیح از اجرای آن را می توان از مهمترین اهداف برگزاری کارگاه آموزشی ISO9001 ذکر کرد . همچنین در کارگاه آموزشی ISO14001 نیز روشهای شناسایی انواع جنبه های زیست محیطی و اثرات آنها و نحوه تاثیرگداری ، کنترل و ارزیابی این جنبه ها برای شرکت کنندگان تدریس شد .


این کارگاه آموزشی برای مدیران و کارشناسان اداره کل شیلات خوزستان و شیلات شهرستانها و ادارات تابعه در روزهای 11 و 12 مهرماه برگزار گردید .
گفتنی است این کارگاه آموزشی با نظارت سازمان شیلات ایران و توسط شرکت مهندسی مشاور پیشگامان صنعت فردا گستر برگزار گردید
۱۶ مهر ۱۳۸۸ ۲۲:۳۱
تعداد کلیک: ۱,۹۳۵

برچسب : آموزشی

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500