تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

طی حکمی ؛ سرپرست جدید اداره فنی و عمرانی شیلات خوزستان منصوب شد
طی حکمی از سوی فتح اله ابوعلی، مدیر کل شیلات خوزستان، نوید همتی به عنوان سرپرست جدید اداره فنی و عمرانی شیلات استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، عصر روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰، مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره فنی و عمرانی شیلات خوزستان با حضور مدیرکل، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، روسای امور اداری، رفاه و پشتیبانی، اداره حراست و بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، سرپرست اداره روابط عمومی و هماهنگی امور شهرستان ها، مسئول امور پیمان ها و قراردادها و سایر همکاران اداره فنی و عمرانی این اداره کل در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

مدیر کل شیلات خوزستان، در این مراسم چابک سازی و تحول در سیستم اداری را یک ضرورت خواند و بیان کرد: نیروی انسانی بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه یک سازمان است و باید برای آنها بهترین برنامه ریزی ها را داشت.

ابوعلی گفت: قطعا از تجارب ارزشمند آقای کاویانی در جایگاه و موقعیت های مناسب استفاده خواهیم کرد.

وی بر همکاری مدیران و پرسنل در پیشبرد اهداف مدون و برنامه ریزی شده این اداره کل تاکید و  تصریح کرد: مسئولیت‌ها اماناتی هستند در اختیار کارکنان که لازم است با امانت‌داری و وفای به عهد به سرانجام برسند.

در پایان این مراسم، مدیر کل با اهدای لوح تقدیر، از تلاش ها و زحمات بی دریغ و تدابیر ارزشمند عبدالرسول کاویانی، در دوران تصدی تکریم و قدردانی و ضمن تبریک و آرزوی موفقیت، نوید همتی را به عنوان سرپرست جدید اداره فنی و عمرانی شیلات خوزستان معارفه نمود. 

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۳۰
تعداد کلیک: ۶۰۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500