تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

نشست فرمانده حوزه بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان با مدیرکل شیلات خوزستان
سرهنگ خاکسارپور، فرمانده حوزه بسیج سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با هیات همراه با فتح اله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، مدیر کل شیلات خوزستان، ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه، به تبیین شاخص‌های بسیجیان در ادارات و نقش و اهمیت این نهاد مردمی و انقلابی در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی (ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری در برهه های زمانی مختلف با حفظ رضایت مردم ادامه دارد.

وی افزود: بسیج یک تفکر انقلابی و حرکت جهادی است و باید خدمات رسانی صادقانه و پاسداری از ارزش های اسلامی را سرلوحه تصمیمات خود قرار دهیم.

سرهنگ خاکسارپور، نیز هدف از این دیدار را تقدیر و تشکر از مجموعه شیلات و پایگاه بسیج کارکنان شهدای شیلات خوزستان خواند و در خصوص جایگاه بسیج کارکنان و برنامه های سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این راستا موضوعاتی مطرح نمود.

در ادامه گزارشی از اقدامات پایگاه بسیج این اداره کل در سال جاری توسط مهرشاد، فرمانده پایگاه بسیج کارکنان شهدای شیلات خوزستان، ارائه شد.

شایان ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین مسعود لویمی، مسئول عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی، بهزاد نتاج مسئول رفاه و تربیت بدنی جهاد کشاورزی استان، عبدالله نبگانی، مسئول نیروی انسانی و بازرسی حوزه بسیج شهدای جهاد کشاورزی استان سرهنگ خاکسارپور را همراهی نموده و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات خوزستان نیز در این نشست حضور داشتند.

۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۵۲
تعداد کلیک: ۴۱۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500