تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

ارایه تسهیلات کم بهره به آبزی پروران مشوق تولید است/ توسعه مناطق کم برخوردار حمیدیه با فعالیت های شیلاتی
رئیس اداره شیلات شهرستان حمیدیه با بیان اینکه اشتغال خُرد و توسعه روستایی در مناطق مستعد آبزی پروری در گروی ارائه تسهیلات و مشوق های تولید است خواستار افزایش تسهیلات کم بهره مکانیزاسیون به بهره برداران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، سیدموسی فاضلی راد، رئیس اداره شیلات شهرستان حمیدیه به همراه نماینده بنیاد برکت از 4 طرح نیمه تمام آبزی پروری در شهرستان بازدید کرد.

فاضلی راد در حاشیه این بازدید گفت: در راستای توسعه فعالیت های آبزی پروری در حوزه مشاغل خانگی و به منظور حمایت از طرح های نوین پرورش ماهی در شهرستان جلسه ای با نماینده بنیاد برکت برگزار شد.

وی بر تسریع روند اعطای تسهیلات به بهره برداران تاکید کرد و افزود: تاکنون 10 متقاضی تسهیلات بنیاد برکت به بانک معرفی شده است و تسهیلات 4 نفر نیمه اول سال جاری و سایر متقاضیان تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

رئیس اداره شیلات شهرستان حمیدیه با بیان اینکه اشتغال خرد و توسعه روستایی در مناطق مستعد آبزی پروری در گروی ارائه تسهیلات و مشوق های تولید است خواستار افزایش تسهیلات کم بهره مکانیزاسیون به بهره برداران شد و گفت: این گونه مشوق ها در شرایطی که مشکل کم آبی حوزه آبزی پروری را تحت تاثیر قرار داده است موجب استقبال بهره برداران از روش های جدید و سازگار با شرایط فعلی خواهد شد.

فاضلی راد پیش بینی کرد: در صورت بهره برداری از این طرح ها، علاوه بر مصرف بهینه آب، ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار، حدود ۱۰۰ تن به میزان تولیدات شیلاتی شهرستان در سال جاری افزوده خواهد شد.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶
تعداد کلیک: ۳۴۰

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500