تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

با هدف مصرف آبزیان پرورشی استان (ماهیان گرمابی) ؛ سومین جشنواره طبخ آبزیان در باغملک برگزار شد
رئیس گروه صنایع شیلاتی و توسعه بازار اداره کل شیلات خوزستان، در حاشیه برگزاری جشنواره طبخ آبزیان در شهرستان باغملک گفت: این سومین جشنواره با تاکید بر مصرف آبزیان پرورشی استان (ماهیان گرمابی) در سال جاری بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، نبی الله لجم اورک باقری، اهداف برگزاری این جشنواره را فرهنگ سازی، افزایش مصرف آبزیان و بالا بردن سرانه مصرف استان با توجه به نقش و جایگاه آبزیان در حفظ سلامت مردم برشمرد و اذعان داشت: کیفیت برنامه در سطح عالی برگزار شد و بیشتر از ۴۰ شرکت کننده در مسابقه شرکت داشتند که بیشتر غذاها از ماهیان پرورشی تهیه شده بود.

وی استقبال مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان باغملک را در برگزاری هر چه بهتر این رویداد رضایت بخش دانست و افزود: این سومین جشنواره با تاکید بر مصرف آبزیان پرورشی استان (ماهیان  گرمابی) در سال جاری بوده است و در روزهای آینده شهرستان شوشتر میزبان بعدی ما خواهد بود.

رئیس گروه صنایع شیلاتی و توسعه بازار اداره کل شیلات خوزستان، با بیان اینکه مشکل اصلی در تداوم اجرای این جشنواره ها بحث اعتبارات مورد نیاز است خواستار شد: همه دستگاه های اجرایی در استان شیلات را در برگزاری این برنامه ها یاری دهند.

گفتنی است، معاون فرماندار، روسای اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی و اداره شیلات شهرستان و شهردار منطقه نیز حضور داشتند و در پایان به شرکت کنندگان برتر که بر اساس نظر داوران بهترین غذاها را ارائه نمودند با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد.

۵ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۳۴
تعداد کلیک: ۳۲۳

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500