تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام مدیر کل شیلات خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی
مدیرکل شیلات خوزستان طی پیامی فرارسیدن هفته جهادکشاورزی را به تمامی تلاشگران عرصه کشاورزی و جهادگران تامین امنیت غذایی کشور به ویژه جامعه بزرگ شیلات استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، متن پیام فتح اله ابوعلی به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقویم ملی کشورمان ۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خردادماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی روز جهاد کشاورزی ثبت شده است.

از سویی دیگر نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نشان دهنده توجه ویژه رهبر انقلاب اسلامی به اقتصاد، معیشت مردم و فناوری و تحقیقات است و بخش کشاورزی به دلیل نقش به سزایی که در تامین غذا، رفاه جامعه، تولید ناخالص ملی و در نهایت رشد اقتصادی ایفا می کند؛ یکی از مهمترین اولویت ها و اصلی ترین بخش های توسعه کشور در هر دولتی است که روی کار باشد.

در حال حاضر استان خوزستان از موقعیت تعیین کننده‌ای در خودکفایی، تولید محصولات کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی در کشور برخوردار است و کسب رتبه نخست تولیدات آبزی پروری در 2 سال پیاپی توسط این اداره کل، تبدیل ظرفیت های بالقوه شیلاتی به بالفعل در نقاط مختلف خوزستان نیز بخشی از این دستاوردهاست.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش و زحمت همکاران، بهره برداران، اتحادیه ها و تعاونی های آبزی پروری و جامعه صیادی هفته جهاد کشاورزی را به این عزیزان تبریک عرض می نماییم و امید است با مدیریت جهادی که سرلوحه برنامه های دولت مردمی است و بهره مندی از توانمندی کارشناسان و متخصصان در جهت خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان، رونق صنعت شیلات و افزایش تولید و تامین پروتئین سالم و موردنیاز جامعه شاهد اقدامات ارزنده ای باشیم.

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۱۱
تعداد کلیک: ۲۸۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500