تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مدیرکل شیلات استان : اولین طرح پایلوت پرورش ماهی در قفس خوزستان امسال اجرایی می شود
فتح الله ابوعلی، مدیر کل شیلات خوزستان در جلسه با فرماندار بهبهان و جمعی از مسئولان شهرستان از عملیاتی شدن طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون به عنوان اولین طرح پایلوت در استان خوزستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، شامگاه چهارشنبه 8 تیرماه 1401، فتح الله ابوعلی به همراه فرماندار، رئیس اداره شیلات شهرستان و جمعی از مقامات محلی از مجتمع پرورش متراکم آبزیان بهبهان بازدید به عمل آوردند.

در ادامه طی جلسه ای با مدیران حاضر، وی بر ظرفیت ها و پتانسیل های گسترده شهرستان بهبهان در زمینه آبزی پروری تاکید کرد و افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر امسال بخشی از این طرح ها اجرایی خواهد شد.

مدیرکل شیلات خوزستان همچنین از عملیاتی شدن طرح ۱۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون به عنوان اولین طرح پایلوت در استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت: جلسات و بازدید های کارشناسی صورت گرفته و قرارداد با سرمایه گذار منعقد شده است و در سال جاری این طرح باید اجرایی شود.

ابوعلی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)  در زمینه ایجاد فرصت های شغلی در مناطق کم برخوردار و روستایی استان تسهیلات خوبی ارائه نموده است خواستار همکاری بنیاد برکت و بانک ها، مشابه سال‌های گذشته با آبزی پروران در جذب این تسهیلات به ویژه به واحدهای ۲ منظوره پرورش ماهی در این شهرستان شد.

در پایان فرماندار شهرستان نیز حمایت و پشتیبانی خود را از اجرایی شدن طرح های شیلاتی در شهرستان اعلام نمود.   

تصاویر مرتبط

۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۴
تعداد کلیک: ۳۴۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500