تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر خم
مدیرکل شیلات استان خوزستان با صدور پیامی آغاز دهه امامت و ولایت و اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم را به مردم شریف خوزستان و جامعه بزرگ شیلات استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، متن پیام فتح الله ابوعلی به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ فَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ/صافات (۱۰۷)

و ما اسماعیل را در ازای قربانی بزرگ رهانیدیم.

دهم ذیحجه همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت است؛ عید قربان روز ثبوت عشق و تسلیم، روز رهایی از تعلقات غیرخدایی و دلبستگی های دنیوی برای دل سپردن به رضایت پروردگار سبحان است و عید غدیر، عید کمال دین، روز عهد و میثاق با رب جلیل است.

تقارب این دو عید باشکوه، حلاوتی دوچندان دارد؛ چرا که باری دیگر بر ما این حقیقت را یادآور می شود که راهِ پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال، جز با رهایی از تعلقات دنیایی و تمسک به ائمه اطهار، امکان پذیر نیست.

اینجانب به نیابت از همکاران گرامی، ضمن تبریک آغاز دهه امامت و ولایت و اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم به مردم متدین و ولایتمدار استان خوزستان به ویژه کارکنان، اتحادیه ها، تعاونی ها، جامعه صیادی و آبزی پروری شیلات استان از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت، سلامتی، رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روز افزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.

فتح الله ابوعلی-مدیر کل شیلات خوزستان

۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۳
تعداد کلیک: ۳۲۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500