تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام تبریک مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت عید سعید غدیر خم
مدیر کل شیلات استان خوزستان، با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را به عاشقان ولایت و امامت، مردم شریف خوزستان و جامعه هدف شیلات استان تبریک و شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، در متن فتح الله ابوعلی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من کنت مولاه فهذا علی مولاه.

روز غدیر، عید آل محمد صلی الله علیه و آله و روز جشن اهل بیت (ع) است. از این رو، بر جشن گرفتن و اظهار سرور و شادی در این روز تأکید ویژه ای شده است.

واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت با تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) می باشد.

این عید بزرگ  بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است؛ امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت و شایسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام می نماییم و با عزمی راسخ تر از پیش در راه پیشبرد آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می داریم.

اینجانب فرارسیدن عید سعید غدیر خم روز امامت و ولایت را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت به ویژه مردم شریف خوزستان، مدیران و کارکنان گرانقدر خانواده بزرگ شیلات  تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بی همتا و منان سلامتی و توفیقات روز افزون را برای همگان در سایه توجهات مولای متقیان خواستارم.

فتح الله ابوعلی-مدیر کل شیلات خوزستان

۲۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۹
تعداد کلیک: ۳۶۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500