تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

در نشست مشترک تاکید شد ؛ بنیاد برکت حامی توسعه حداکثری شیلات خوزستان
در نشست مرضیه عباسی مشاور مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با فتح الله ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان بر سرمایه گذاری و همکاری این نهاد در توسعه حداکثری ظرفیت های تولیدی و اشتغالزایی شیلات استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، این نشست با حضور سید شریف موسوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، مرتضی سوری معاون آبزی پروری شیلات خوزستان و زاهد سلامی رئیس هیئت مدیره فاز 2 مجتمع آزادگان کارون برگزار و بر سرمایه گذاری و همکاری این نهاد در فعال سازی حداکثری ظرفیت های تولیدی و اشتغالزایی شیلات خوزستان تاکید شد.

در ابتدای این جلسه فتح الله ابوعلی ضمن قدردانی از حمایت های گذشته بنیاد برکت در اجرایی شدن تعدادی از طرح های خرد آبزی پروری در شهرهای استان سیاست ها و فرصت های جدید سرمایه گذاری شیلات را تشریح کرد و گفت: شیلات و آبزیان جزو ظرفیت‌های مهم در زمینه تامین امنیت غذایی پایدار، اشتغالزایی وارزآوری محسوب می شود و ارائه تسهیلات بانکی را راهگشای مشکلات این عرصه خواند.

در پایان جلسه مقرر شد بازدید مشترکی از مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان به منظور بررسی وضعیت موجود و ارائه حمایت های تسهیلاتی از آبزی پروان صورت گیرد.

۲ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۵۵
تعداد کلیک: ۳۷۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500