تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام تبریک مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با انتشار پیامی این هفته را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شهدا، رزمندگان و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، متن پیام فتح الله ابوعلی به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد؛ دفاع مقدس، نام‌ آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار مقدس به یادگار خواهد ماند.

بی شک، خوزستان مهد خاطرات دفاع مقدس است و به تنهایی نقشی پراهمیت در خلق حماسه های دوران دفاع مقدس داشته و از سوی دیگر فرهنگ متعالی دفاع مقدس نیز به گونه ای خاص به خوزستان وابسته است، زیرا حماسه های بزرگی از رشادت ها، جانبازی ها، شهادت ها و ایثارگری های خالصانه و صادقانه مردان، زنان، جوانان و سالمندان این کشور در سرزمین خوزستان خلق شده است.

اینجانب؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، این هفته را به همه مردم شریف و شهید پرور ایران به ویژه خانواده معزز شهدا، رزمندگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده و موفقیت و تندرستی همگان را در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

۱ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۳۰
تعداد کلیک: ۳۱۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500