تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تجلیل از کارمندان ایثارگر، جانباز و رزمنده شیلات خوزستان
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و پایگاه مقاومت بسیج شیلات خوزستان از کارمندان جانباز، ایثارگر و رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس طی مراسمی تجلیل و هدایایی ارزنده به رسم یادبود تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین لویمی امام جماعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص اهمیت و ضرورت تبیین و نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس به ویژه در شرایط فعلی جامعه به بیان سخنانی پرداختند.

فتح الله ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان  نیز در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس حماسی ترین و غرورآفرین ترین مقطع تاریخ پرافتخار ایران عزیز است به رسالت خطیر دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و گفت: شما در دوران دفاع مقدس درس هایی از مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را به یادگار گذاشتید و امیدواریم شاهد تداوم اقدامات و فعالیت های جهادی در عرصه شیلات باشیم.

در پایان این مراسم از کارمندان ایثارگر، جانباز و رزمنده شیلات خوزستان در طی دوران هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هدایایی ارزنده تجلیل به عمل آمد؛ برپایی نمازجماعت ظهر و عصر، خاطره گویی توسط تعدادی از رزمندگان سرافراز از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

تصاویر مرتبط

۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰
تعداد کلیک: ۳۲۷

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500