تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مدیرکل شیلات استان خبر داد ؛ آزادسازی صید میگوی سفید در صیدگاه های خوزستان
مدیرکل شیلات خوزستان از آزادسازی صید میگوی سفید در صیدگاه های لیفه، بوسیف، خوریات واسطه و درویش استان از امروز سه شنبه (3 آبان 1401 ) تا اطلاع بعدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، فتح الله ابوعلی در توضیح این خبر گفت: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان و نتایج حاصله از گشت های تحقیقاتی، صید میگوی سفید در صیدگاه های لیفه، بوسیف، خوریات واسطه و درویش از امروزسه شنبه 3 آبان 1401 تا اطلاع بعدی آزاد اعلام می شود.

ابوعلی در خصوص شرایط صدور مجوز صید میگو افزود: در صیدگاه بوسیف و لیفه خورموسی برای لنج ها و قایق ها و در خورهای واسطه و درویش فقط برای قایق ها مجوز صادر می شود.

وی مدت زمان مجوز صید در هر سفر دریایی برای کلیه موتور لنج ها اعم از ماهی و میگو را 10 روز و قایق 7 روز اعلام کرد.

ابوعلی با تاکید بر تجهیز بودن شناورهای صیادی به براین تانک، سایبان، گواهی سمپاشی و گواهی بهداشت فردی تمام خدمه شناور ادامه داد: تخلیه، حمل و نقل صید تابع مقررات تحویل گیری و حمل و نقل آبزیان بوده و مسئولان کنترل کیفی ناظر بر حسن اجرای مقررات خواهند بود.

مدیرکل شیلات خوزستان یادآور شد: مالکان خودروهای حمل باید دارای کارت تحویل گیری و خودروی آن ها مجهز به اطاق عایقدار باشد.

ابوعلی در پایان  عنوان کرد: صدور مجوز صید ماهی در صیدگاه های لیفه و بوسیف، لیفه خور موسی و خوریات واسطه و درویش در طول فصل میگو ممنوع است.

۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶
تعداد کلیک: ۲۵۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500