تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بازدید سرپرست اداره کل شیلات خوزستان از طرح های عمرانی هندیجان
مهرداد محمدی دوست سرپرست اداره کل شیلات خوزستان در جریان سفر به شهرستان هندیجان با همراهی حبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره شیلات شهرستان از پروژه ۳۹۵ هکتاری و طرح ۱۱۱۱ هکتاری پرورش میگو، همچنین اسکله بحرکان و سجافی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، پیش از این بازدیدهای میدانی جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود جهت تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی شیلات این منطقه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در پایان جلسه مقرر شد:  با پیگیری های اداره کل شیلات روند جذب اعتبارات از سوی استانداری خوزستان جهت تکمیل برق رسانی پروژه تسریع پیدا کند و تا فصل تولید سال آینده مورد بهره برداری واقع شود.

در جریان این بازدیدها، بهره برداران در گفتگو با سرپرست اداره کل شیلات خوزستان، مشکلات مربوط به بروکراسی پیچیده اداری برای اخذ مجوزها، برق رسانی جایگاه قایق های صیادی در بندر سجافی را مطرح کردند و خواستار ارائه تسهیلات و حمایت و توجه دولت برای تکمیل زیرساخت ها شدند‌.

گفتنی است، پروژه ۳۹۵ هکتاری با احداث ۱۰ مزرعه، ایجاد ۲۵۰ نفر اشتغال پایدار و تولید یک هزار و ۵۴۰ تن در سال طراحی شده است.

 تصاویر مرتبط

۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳
تعداد کلیک: ۳۶۳

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500