تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزی شیلات خوزستان : 4 فروند لنج صیادی در طرح حافظ توقیف شدند
سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آبهای دریایی استان خبر داد و گفت: تعداد ۴ فروند لنج صیادی در جریان اجرای طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ در خوزستان توقیف شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، کامران شریفی با اعلام این خبر افزود: در راستای برخورد با تخلفات صیادی به ویژه صید به روش ترال در سطح آبهای دریایی استان خوزستان، طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ با مشارکت همه پایگاه های تابعه این یگان در صیدگاه ها و زیستگاه های آبزیان در  آبهای ساحلی، سرزمینی و همجوار برنامه ریزی شروع شده است.

وی عنوان کرد: این طرح تا پایان سال ادامه دارد و در اولین مرحله ی اجرا نیروهای یگان طی گشت دریایی در منطقه دهانه اروند رود موفق شدند تعداد ۴ فروند لنج صیادی را توقیف و تعداد ۲۴ نفر را به اتهام صید غیر مجاز به روش ترال دستگیر کنند.

شریفی یادآور شد: در جریان بازرسی از شناورهای یادشده تعداد ۴ دستگاه ترال و مقدار تقریبی یکهزار و 400 کیلوگرم انواع محصولات دریایی (ماهی و میگو) کشف و ضبط شد.

سرپرست یگان حفاظت آبزیان شیلات خوزستان با بیان اینکه پرونده های تخلفات صیادی برای متهمان تشکیل و آماده معرفی به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است، عنوان کرد: امید است در مراحل دیگر اجرای این طرح بتوان با متخلفان برخورد قاطعی صورت گرفته و منابع آبزی را بیش از پیش حفاظت و حراست نماییم.

۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۰۰
تعداد کلیک: ۲۵۰

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500