تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

گزارش تصویری/ برگزاری جشنواره پخت و پز آبزیان در روستای عطیش کارون
نخستین جشنواره ماهی و پخت و پز آبزیان طلایه داران شکوه خلیج فارس، در جوار تالاب روستای گردشگری عطیش از توابع بخش سویسه شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، در این رویداد پرنشاط و جذاب هنری- فرهنگی که روز جمعه 14 بهمن ماه 1401، با حضور معاون عمرانی استاندار خوزستان، فرماندارشهرستان، مدیر کل شیلات خوزستان، مسئولان، اصحاب رسانه و استقبال پرشور مردم استان برگزار شد؛ انواع صنایع دستی محلی، سبزی های خوراکی، عسل و شیرینی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و در کنار آن اسب سواری، موسیقی سنتی، پاراگلایدر سواری و قایق سواری اجرا شد.  

همچنین عرضه ماهی زنده با قیمت عمده، سرو ماهی کبابی در جوار تالاب، رهاسازی بچه ماهی در تالاب روستای عطیش از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

اهالی روستای عطیش نیز با طبخ آبزیان به شیوه های بومی و پخت نان محلی از گردشگران که از نقاط مختلف خوزستان به این روستای زیبا سفر کرده‌اند پذیرایی کرده و شیوه های ‌پخت آبزیان را آموزش دادند.

پذیرایی چای و قهوه در چادرهای سیاه عربی از دیگر جلوه های این جشنواره یک روزه محلی و فرهنگی بود.

و در بخش پایانی، با اهدا تندیس یادبود از همکاری و مشارکت فعال فرماندار شهرستان، تعدادی از مقامات محلی، مدیرکل شیلات خوزستان و مدیر عامل فاز یک مجتمع پرورش ماهی آزادگان کارون به پاس برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تصاویر مرتبط
   

۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۳۰
تعداد کلیک: ۳۳۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500