تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

رئیس اداره شیلات شهرستان : 7 طرح آبزی پروری در شهرستان حمیدیه نیازمند دریافت تسهیلات بنیاد برکت است
در جهت اشتغالزایی مناطق کمتر توسعه یافته استان خوزستان، از سوی تسهیلگران بنیاد برکت امسال برای 8 طرح آبزی پروری متقاضی دریافت تسهیلات بانکی در شهرستان حمیدیه پرونده تشکیل شد که تاکنون یک طرح موفق به دریافت حمایت مالی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، رئیس اداره شیلات شهرستان حمیدیه در حاشیه بازدید مشترک با نماینده بنیاد برکت از طرح های مشاغل خرد خانگی ( پرورش متراکم ماهی) گفت: این بازدید به منظور بررسی روند بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید با استفاده از تسهیلات حمایتی بنیاد برکت صورت گرفت.

سید موسی فاضلی راد با اشاره به اشتغالزایی مناطق کمتر توسعه یافته استان خوزستان از سوی تسهیلگران بنیاد برکت  افزود: در سال جاری ۸ مورد طرح متقاضی تسهیلات مشاغل خرد (پرورش متراکم ماهی) با ظرفیت کلی ۳۲ تن درسال به بنیاد برکت معرفی شده است که موجب ایجاد اشتغال برای 14 نفر خواهد شد.

وی ادامه داد: یک مورد پرداخت تسهیلات به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان صورت گرفت و پرونده ۷ طرح دیگر در بانک تشکیل و در انتظار پرداخت تسهیلات هستند.

فاضلی راد مهمترین برنامه شیلات شهرستان را با توجه به شرایط کم آبی در حوضه رودخانه کرخه پرورش ماهی در استخر های دو منظوره و متراکم مطرح کرد.

رییس اداره شیلات حمیدیه، توسعه مکانیزاسیون در مزارع خاکی پرورش ماهی و کمک به اجرای سیاست های کاهش مصرف آب در مزارع را از دیگر برنامه های شیلات شهرستان اشاره کرد.

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶
تعداد کلیک: ۲۲۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500