تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

رها سازی 9 میلیون قطعه بچه میگو در سواحل خلیج فارس در منطقه هندیجان
مدیرکل شیلات خوزستان گفت : امسال تعداد 9 میلیون قطعه بچه میگوی ببری سبز در آبهای بحرکان هندیجان رها سازی شده است . دکتر مغینمی گفت :در راستای جبران خسارتهای وارده و حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان دریایی و ایجاد اشتغال صیادان منطقه و تامین پروتئین مورد نیاز ، طرح بازسازی ذخایر میگوی ببری سبز که از گونه های تجاری با ارزش اقتصادی در سطوح ملی و بین المللی می باشد، تهیه و تصویب شد .
مدیرکل شیلات خوزستان گفت : امسال تعداد 9 میلیون قطعه بچه میگوی ببری سبز در آبهای بحرکان هندیجان رها سازی شده است .
دکتر مغینمی گفت :در راستای جبران خسارتهای وارده و حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان دریایی و ایجاد اشتغال صیادان منطقه و تامین پروتئین مورد نیاز ، طرح بازسازی ذخایر میگوی ببری سبز که از گونه های تجاری با ارزش اقتصادی در سطوح ملی و بین المللی می باشد، تهیه و تصویب شد .
وی افزود : این طرح با اعتباری حدود یک میلیارد و 400 میلیون ریال از پاییز امسال آغاز و تا کنون تعداد 9 میلیون قطعه بچه میگوی ببری سبز در سواحل خلیج فارس و در آبهای بحرکان هندیجان رها سازی شده است.
مدیر کل شیلات خوزستان با اشاره به رشد صد در صدی تعداد میگوی رها سازی شده در مقایسه با سالهای گذشته افزود : بچه میگوهای رهاسازی شده با پشتیبانی علمی و عملی اداره کل شیلات خوزستان و با همکاری بخش خصوصی تکثیر و تولید شده است .
۱۱ اسفند ۱۳۸۷ ۱۱:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۸۵۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500